دانلود رایگان فونت پست ایران

Dark Gradient 36
دسترسی سریع

معرفی فونت جدید پست ایران

شرکت ملی پست ایران، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات پستی و ارتباطی در کشور، همواره سعی کرده است تا با توجه به نیازها و انتظارات جامعه و با استفاده از فناوری‌های نوین، کیفیت و سرعت خدمات خود را بهبود بخشد. در این راستا، شرکت پست ایران اقدام به طراحی و انتشار فونت رسمی و سازمانی جدید خود نموده است.

این فونت، یک فونت فارسی با ساختار کلاسیک و نرم است که مناسب برای استفاده در عناوین، متن‌ها، لوگوها، طراحی سایت و اپلیکیشن‌ها، اوراق بهادار و تمبرهای پستی می‌باشد. این فونت در دو وزن معمولی و بولد طراحی شده است و قابلیت تنوع و زیبایی طرح‌ها را افزایش می‌دهد. فونت پست، با توجه به مشخصات زبان فارسی و استانداردهای طراحی فونت، دارای خوانایی بالا و هماهنگی با فونت‌های لاتین است.

دنبال فونت انگلیسی هستی؟!

۱۰ فونت انگلیسی خاص و جذاب

هویت فونت

فونت پست ایران، نمادی از هویت و تاریخچه شرکت پست ایران است که با تلاش و همکاری گروهی از طراحان و متخصصان فونت، به وجود آمده است. این فونت، با هدف ایجاد یکنواختی و هماهنگی در تمامی ارتباطات و خدمات شرکت پست، بصورت رایگان و اختصاصی توسط این شرکت منتشر شده است و می‌توانید آن را از بخش دانلود همین مقاله و یا سایت شرکت پست ایران دانلود و استفاده کنید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. 🤗

پیش‌نمایش فونت

5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باش که رای میده!

علیرضا طاهری نوین - موسس قلموم - مدرس گرافیک

علیرضا طاهری‌نوین

Senior Graphic Designer
۱۰ سال روزی ۱۰ ساعت با گرافیک زندگی کردم و اینجام تا مسیر موفقیت رو برات راحت‌تر کنم. فقط کافیه همراهم بشی و قول بدی برای آیندت حاضری بجنگی و تلاش کنی 👊.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع

به مطالعه ادامه دهید ...

سبد خرید
ورود | ثبت‌نام

سلام 👋!
لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید

ورود شما به معنای پذیرش شرایط قلموم و قوانین حریم‌خصوصی است

×
ورود | ثبت‌نام
لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید
ورود شما به معنای پذیرش شرایط و قوانین می باشد